Monday, October 31, 2011

Pick or Peat!

HAPPY HALLOWEEN everyone!!
Vincent says Pick or Peat instead of Trick or Treat....so cute....

We finally are home from Vegas and made it in perfect time to Trick or Treat with the boys tonight! 
I am going to keep this short
because I am BEYOND tired
from all the time change crap and traveling!

Here is our night in photos! ENJOY!

Vincent thought all the candy to pass out was his...
Our neighbor was our first visit...they LOVE the boys!
One of the neighbors busted out the golf cart and carried their kids in it....genius!
We only hit like 7 of our neighbors because it was COLLLLLLD!
The never-ending sucker...lol
Looking out for more trick or treaters....
HAHA
Cousins...
Happy Halloween.....xoxoxo
We are beyond excited to be home...
I am most likely skipping My Take Tuesday again tomorrow....
I need sleep and time to catch up with my lover boys...
Pinky swear it will be back the next week

4 comments:

  1. OH MY GOSH!!! They looked so so cute in their matching costumes! Seriously, you have the cutest boys EVER! And I can't wait to have our little one here now.

    Looks like they had fun. Sophie had fun mostly, but it was cold too so we didn't go to many houses! But gotta love dressing them up!

    ReplyDelete
  2. The boys are too cute! Gotta say I was shocked to see Jordan actually wearing shoes lol.

    ReplyDelete
  3. I can't help but adore the pic of Vincent's little butt crack! I would def have to print that and frame it! Can you say blackmail for the first girlfriend he brings home? lol Your boys are simply adorable

    ReplyDelete
  4. Oh my gosh they are sooo cute!!!!

    ReplyDelete

Thanks for your comments, If I do not respond to you, feel free to yell at me! I really love you all~!